Офіційний сайт кафедри педіатрії післядипломної освіти НМУ імені О.О.Богомольця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук

 Регламент проведення атестації на визначення знань та практичних навиків з присвоєнням звання лікаря-спеціаліста за спеціальністю ”Педіатрія”

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Атестація на визначення знань та практичних навиків з присвоєнням звання лікаря-спеціаліста за спеціальністю ”Педіатрія” проводиться за розкладом інституту післядипломної освіти Національного медичного університету імені О.О. Богомольця. До атестації допускаються інтерни, які повністю виконали навчальний план. За місяць до початку атестації на визначення знань та практичних навиків з присвоєнням звання лікаря-спеціаліста за спеціальністю ”Педіатрія” за наказом ректора формується державна атестаційна комісія та секретаріат. Ліцензійний тестовий контроль є складовою атестації на визначення знань та практичних навиків з присвоєнням звання лікаря-спеціаліста за спеціальністю ”Педіатрія». .Інтерни, які не склали тестовий контроль не допускаються до проведення подальшої атестації.

2. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ

Атестація на визначення знань та практичних навиків з присвоєнням звання лікаря-спеціаліста за спеціальністю ”Педіатрія” проводиться на клінічній базі кафедри педіатрії, починається о 8 годині ранку і складається з 2-х етапів. Перший етап державної атестації проводиться як ОСКІ (об’єктивний структурований клінічний іспит). Має 9 станцій відповідно до різних розділів педіатрії (паспорти станцій додається) :

Обстеження пацієнта кардіологічного профілю (набори ЕКГ, результати холтер – моніторингу, аналізів крові (ревматизм, ЮРА)

Лабораторно-інструментальна діагностика захворювань ендокринної системи, системи крові, сечовидільної системи (аналізи крові, сечі, рентген, УЗД)

Лабораторно-інструментальна діагностика дихальної системи (рентген, спірограма, КТ, бронхоскопія, пікфлуометер, пульсоксиметрія)

Клінічне обстеження пацієнта, інтерпретація отриманих результатів (реальний хворий) (методика + додаткове завдання)**

Експертна оцінка лікувальних заходів дітей молодшого віку (пульмонологія, гастроентерологія, захворювання дітей грудного віку)

Експертна оцінка лікувальних заходів дітей старшого віку (пульмонологія, гастроентерологія, кардіологія, нефрологія, ендокринологія)

Базова СЛР дітей різного віку**

Маніпуляції

Спостереження за здоровою дитиною до 3-х років (стандартизований пацієнт – хтось із батьків, питання вакцинації, харчування, фізичного розвитку)

   Перший етап - оцінюються уміння та навички кожного випускника проводити опитування батьків і об'єктивне обстеження дитини оцінювати фізичний та нервово-психічний розвиток дитини відповідно до віку, встановлювати симптоми або синдромний діагноз встановлювати і обґрунтовувати попередній діагноз у хворої дитини, визначити тактику лікування при захворюваннях, які віднесені до дитячих хвороб згідно ОКХ та уміти призначати відповідні профілактичні засоби. На даному етапі оцінюється також уміння вирішення ситуаційних задач із діагностики невідкладних станів визначення тактики надання екстреної медичної допомоги, уміння вирішення типових ситуаційних задач з дитячих хвороб, а також уміння виконувати медичні маніпуляції з використанням фантомів, муляжів навчально-наочних матеріалів.

Перший етап оцінюється відповідно чек-листку кожної станції за критеріями «склав» «не склав». Вважається що дікар-інтерн склав перший етап атестації, якщо він «склав » 8 станцій, причому складання 2 відмічених ** станцій є обовꞌязковим. Після складання першого етапу лікар – інтерн допускається до другого етапу державної атестації

   Другий етап державної атестації (теоретична підготовка) полягає в оцінюванні у лікаря – інтерна рівня сформованості умінь та навичок, яке не потребує безпосередньої роботи з хворим.  На другому етапі оцінюється: а) відповіді на 2 теоретичні питання; б) уміння на підставі результатів лабораторних та інструментальних досліджень оцінювати інформацію щодо діагнозу

   Результат атестації визначається окремою оцінкою з педіатрії - 5 - „відмінно", 4 - „добре", 3 - „задовільно", 2 -„незадовільно" на основі балів, зафіксованих у індивідуальних Протоколах проведення та оцінювання екзамену. У спірних випадках можуть враховуватися інші показники успішності навчання - підсумкова успішність впродовж навчання в університеті.

   Бали визначаються наступним чином: виконання типових задач діяльності та умінь, що перевіряються на та другому етапі, оцінюється балами „5 - „відмінно"; ", „4 -„добре"; ", „3 - „задовільно"" та „2 -„незадовільно"." (виконано, виконано з помилками, частково виконано, не виконано). Бали вносяться до індивідуальних протоколів проведення та оцінювання атестації.

Після обговорення членами атестаційної комісії результатів атестації оцінки повідомляються інтернам.

Інтерни, які не згідні з результатами атестації, мають право подати заяву голові атестаційної комісії на апеляцію тільки у день атестації.

   

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика